Drago
Łukasz Welter
Administrator galerii OK-Kolej.pl od wielu wielu lat.
Pracownik kolei oraz pozytywnie zakręcony fotograf szeroko pojętej tematyki kolejowej.
Jeden z głównych wykonawców, malowań na lokomotywach SU46-047, Ty2-540, ET21-548

Przy okazji zapraszam na mój profil fotograficzny na facebooku, gdzie zamieszczam wiele zdjęć związanych z koleją jak i moją pracą na kolei. Nie zabraknie również zdjęć o tematyce turystycznej, z którą związany jestem od najmłodszych lat z racji rodzinnych korzeni przewodników turystycznych.
https://www.facebook.com/LWF92/

Zapraszam również na mój kanał na YouTubie, gdzie znajdziecie sporo amatorskich filmików kolejowych z lat 2008 wzwyż. Większość przedstawia kolej w okręgu legnickim. Znajdują się tam również nowe produkcje video, do których ostatnio nabrałem chęci na tworzenie.

https://www.youtube.com/user/SU45drago/videos
Legnica
 
NIKON
26.04.2010
9036 komentarzy
828 zdjęć
ep07drago@gmail dot com
Zdjęcia  Mapa
Komentarze

Drago 01.02.2023 22:40
Fajna mgła naszła. Ładnie wyszło +
Drago 01.02.2023 21:29
Podmienione i znacznie lepsze :)
Drago 01.02.2023 20:34
Klasyczny Sigman.
Drago 01.02.2023 20:33
Bardzo dobre +
Drago 01.02.2023 20:32
Panorama na Tatry robi robote !
I tak jak mówi Sigman, w tym przypadku niebo znacznie piękniejsze, można by dać trochę więcej :)
Drago 01.02.2023 20:31
Znajoma mi miejscówka +
ładnie wyszło bo tam ogólnie albo ze słońcem albo pod słońce :D
Drago 01.02.2023 20:30
Siemaneczko, co do fotki warunki bardzo ciężkie, odbiło się to na jakości zdjęcia. Ale czekamy na kolejne poczynania, na początek +
Drago 01.02.2023 20:29
Warto się przywitać z pierwszym zdjęciem.
Witamy na galerii, życzymy dobrej zabawy, nie obrażajcie się na uwagi i krytykę, bo jej u nas dużo :)
Czekamy na kolejne fajne fotki. Wejście dobre ...
Drago 31.01.2023 23:24
Jest i Gagar z Bipom !
Jedna z tych imprez, których żałuję, że nie byłem :/
Drago 31.01.2023 21:38
Podmienione
Drago 31.01.2023 20:17
Podmienione :)
Drago 31.01.2023 17:49
Ale urwało kabinę.
Drago 31.01.2023 15:25
Bardzo fajny kadr, klimat trochę przypominający wjazd na Wilczą Górę z Jerzmanic Zdrój :)

PS: Ciut bym chyba zmniejszył jasność nieba i jasnych elementów. Bo trochę daje po oczach.
Drago 31.01.2023 10:51
Bardzo dobre :)
PS: Wyszukiwarka piętro niżej na głównej stronie hehe
Drago 30.01.2023 21:01
Elegansio !
Drago 30.01.2023 21:01
Ładne zdjęcie, fajna miejscówka i składzik ciekawy. W cargo mieszańce są coraz mniej widywane.
Drago 30.01.2023 20:59
Świetne, i powiem szczerze, że nie znałem tej kolejki. Opis również ciekawy.
Drago 30.01.2023 16:33
Proszę bardzo :)
Drago 30.01.2023 11:16
Podmienione, jest git +
Drago 30.01.2023 10:06
Fajne ale stanowczo mocno leci w prawo, i nie sugerował bym się prostować do tej drabinki w wodzie. Zerknij na lewą stronę kadru, dom, a także samą lokomotywę i słupy trakcyjne. Skoda wygląd ...
Drago 28.01.2023 21:07
Nawet spory ruch. Nie wiedziałem, że jakiś rozładunek się wykonuje w Krośnie Odrzańskim. Wiadomo co za inwestycja, bo kamienie całkiem spore.
Drago 28.01.2023 17:36
Piękna fotka +
Czapki z głów !
Drago 28.01.2023 10:17
Michale, zdjęcie wydaje się przeostrzone. A prócz tego motyw idealny na luzaka.
Drago 27.01.2023 20:26
Pięknie wyszło. Kolorki super +
Drago 27.01.2023 20:07
W 2021 prawie wylądowaliśmy tam na wczasach w okolicy, taki w sumie był plan. Jednak dotarliśmy do Makarskiej i tam sie zakwaterowaliśmy na 14 dni. Tak czy siak piękne rejony.
Drago 27.01.2023 16:46
Niezły klimacik +
Drago 27.01.2023 16:46
Fajny ładny kadr +
Drago 26.01.2023 10:08
Robi wrażenie taki skład +
Drago 26.01.2023 10:07
Chyba bym nieco bliżej skład podpuścił.
Drago 26.01.2023 10:07
Ale to wyleciało.
Drago 26.01.2023 10:06
Piękne kolorki.
Drago 24.01.2023 18:07
Pamiętna impreza :)
Drago 24.01.2023 18:04
Bartku, na prawdę fajny kadr. Fajne kolorki, przyjemnie się ogląda wypełniony kadr drzewami.
Drago 24.01.2023 18:03
Raz tam się kręciliśmy na zlocie OK-Kolej na Kaszubach. Pięknie było.
Drago 23.01.2023 17:31
Piękny zimowy obrazek !
Drago 23.01.2023 17:25
Podmienione
Drago 22.01.2023 18:30
Przyjemny kadr +
Drago 22.01.2023 18:29
Piękne kolorki +
Słowo kluczowe HiRes piszemy razem, bez dolnej spacji. Poprawiłem Ci.
Drago 22.01.2023 18:28
Ładna jakość zdjęcia +
Drago 22.01.2023 18:27
Fajne, podoba mi się.
Wczesnym rankiem po czeskiej s ...
1   172   18  
Wczesnym rankiem po czeskiej s ...
Drago
Zima w Czechach
1   237   23  
Zima w Czechach
Drago
Towosem na Koszalińskiej Kole ...
5   226   20  
Towosem na Koszalińskiej Kole ...
Drago
48WEc-024
3   191   18  
48WEc-024
Drago
Ostatnia jesień
10   319   26  
Ostatnia jesień
Drago
Do Chocianowa
4   225   21  
Do Chocianowa
Drago
48Wec-024
3   295   22  
48Wec-024
Drago
SU46-053
2   319   24  
SU46-053
Drago
Nicolaus Express
7   351   24  
Nicolaus Express
Drago
Mikoś
3   368   22  
Mikoś
Drago
Załadunek w Chojnowie
4   362   26  
Załadunek w Chojnowie
Drago
ST43-189
3   328   33  
ST43-189
Drago
W drodze na grzybobranie
6   406   32  
W drodze na grzybobranie
Drago
Luzakujący 291
0   327   25  
Luzakujący 291
Drago
ET22-1058
8   394   25  
ET22-1058
Drago
ST44-1224
0   237   21  
ST44-1224
Drago
401Da-493
2   291   25  
401Da-493
Drago
ET42-029
5   399   22  
ET42-029
Drago
Niedzielny poranek
9   459   25  
Niedzielny poranek
Drago
ST43-R006
2   388   18  
ST43-R006
Drago
ST43-386
2   337   18  
ST43-386
Drago
ST43-189 i Złota Polska Jesie ...
10   570   29  
ST43-189 i Złota Polska Jesie ...
Drago
ET22-980
6   354   24  
ET22-980
Drago
Zbliżający się koniec !
2   827   22  
Zbliżający się koniec !
Drago