SU46-047
SU46-047
Drago 07.07.2017 | Lubań Śląski
Po podstawieniu próżnych węglarek na teren przedsiębiorstwa kruszyw w Leśnej i ściągnięciu ładownego wahadła, suczka podejmuje kolejną partię węglarek z którą uda się do Zaręby na teren kopalni kruszyw.
Z lewej strony pozostałości po dawnej lokomotywowni w Lubaniu Śląskim z istniejącą jeszcze obrotnica kolejową.

Był to charakterystyczny dzień pracy dla lokomotyw stacjonujących w Węglińcu. Każdego dnia lokomotywy spalinowe rozjeżdżały się w różnych kierunkach z próżnymi wahadłami w celu podstawienia ich pod załadunek, a załadowane wagony ściągano do stacji węzłowych lub bezpośrednio do Węglińca, z którego to już lokomotywy elektryczne wywoziły urobek w Polskę.

Dodano: 15.11.2025 00:29

Inne w Kategorii SU46 / ST46
Komentarze
rs 20.11.2025 14:51
A jak obecnie zarysowuje się praca w tych rejonach? Jakieś większe zmiany nastąpiły w obsłudze tych zakładów?
Drago 22.11.2025 19:17
Raczej niewiele się zmieniło prócz lokomotyw do obsługi. ST44 i ST48.
MarcelO 22.11.2025 21:37
Aktualnie bardzo często zagląda tu RC Trans na swoich pięknych TEM2 :)
Tagi
SU46-047sukapkp_cargożółte_czołolubań_śląskidolnośląskielatoD29-274D29-337towarowywęglarkikruszywourobekkamień
Exif
Make: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D90
Exposure time: 1/320 sec(s)
Aperture value: F/9
ISO speed: 200
Date created: 07.07.2017 10:07:13
Focal length: 42mm
Mapa

RSS Feed: SU46-047 (Komentarzy)