| Komentarze |
|
|
KWK Kebab |
02.10.2019 19:45 |
|
Nie tyle co do obracania lokomotyw a umożliwienia im bezkolizyjnego przejazdu na ładowną część stacji rozrządowej. W czasach świetności ruch na stacji był tak wielki, że taki przejazd lokomotywy z depo na kierunek ładowny musiałby wstrzymać ruch przynajmniej kilku pociągów. Do obrotów na szopie nadal jest obrotnica :)
|
|
|
Drago |
02.10.2019 21:21 |
|
A to fajnie, że wyjaśniłeś temat. Mam nadzieję, że przynajmniej reszty wpisu nie poknociłem. Generalnie trójkąt zazwyczaj służył do "obracania" lokomotyw, gdyż nie wszędzie były obrotnice.
|
|
|
Krzakozaur |
02.10.2019 22:12 |
|
Widzę Drago wzięło Cię na wąski tor, dobry klimat.
|
|
| Exif |
| Make: |
NIKON CORPORATION |
| Model: |
NIKON D90 |
| Exposure time: |
1/250 sec(s) |
| Aperture value: |
F/9 |
| ISO speed: |
200 |
| Date created: |
13.10.2018 12:05:36 |
| Focal length: |
48mm |
|