| Komentarze |
|
|
UOP |
02.11.2024 22:05 |
|
Co jest w niej takiego szczególnego, że tak starą lokomotywę skierowano do naprawy, podczas gdy maszyny młodsze o kilkaset numerów idą na złom? Jakaś wyjątkowo szczęśliwa jest na przestrzeni lat, nie psuje się, ma dobre geny ;-) czy o co chodzi?
|
|
|
szawinski |
02.11.2024 22:24 |
|
Gdy nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o pieniądze...
|
|
|
rs |
04.11.2024 22:12 |
|
@UOP: Naprawa rewizyjna jest o wiele tańsza od naprawy głównej. Ot cała przyczyna.
|
|
|
Miedziok86 |
30.04.2025 21:28 |
|
@UOP to samo pytanie można zadać odnośnie kibli z przedziału 1901-1953, które w ostatnich trafiły na złom a były wyprodukowane w 1 połowie lat '90.
|
|
| Exif |
| Make: |
Canon |
| Model: |
Canon EOS 4000D |
| Exposure time: |
1/500 sec(s) |
| Aperture value: |
F/7.1 |
| ISO speed: |
400 |
| Date created: |
01.11.2024 07:04:44 |
| Focal length: |
70mm |
|