BR233 689-9
BR233 689-9
MNK 30.01.2021 | Sierakówek
BR233 689-9 prowadzi ładowny pociąg Bartexu z Chruściela do Gostynina, jadąc ładnie ośnieżonym szlakiem Strzelce Kujawskie- Sierakówek.

Dodano: 03.02.2021 13:02

Inne w Kategorii BR231/232
Komentarze
RasiuM 03.02.2021 13:31
Świetne w swojej prostocie! :D
Szymon Suliński 03.02.2021 16:23
Bardzo dobre zimowe ujęcie + Tylko czemu ten pociąg przez Sierpc nie jedzie? Wprawdzie w ciągu dnia na szlaku Płock Trzepowo - Sierpc jest niewiele przebiegów ale zawsze można je wykorzystać...Ile bliżej Bartex miałby...
pawel guraj 03.02.2021 19:12
A to z Trzepowa do Sierpca jest taki ruch szynobusów, że "slotów" nie ma? Zawsze mi się wydawało, że tam wiatr tylko hula...
MNK 03.02.2021 19:14
Długi odstęp tam jest, nie wiem jak z mijankami. Co nie zmienia faktu, że ciekawa sprawa że zdecydowano się puścić go między innymi przez rozwalone Kutno na oblot
UOP 03.02.2021 23:29
Halo, Paweł, pobudka! 10 par w dni powszednie i 8 w weekendy.
Szymon Suliński 03.02.2021 23:46
Właśnie,a szlak Płock Trzepowo - Sierpc ma 30 km, czas przejazdu pociągu osobowego 30 min prędkość dla szynobusów 80 km/h, a dla pociągów towarowych 50 km/h na co potrzeba 45 min jak lekki i dobrze pojedzie...Aż się prosi odbudowa mijanki w Gozdowie...Linia o znaczeniu można powiedzieć strategicznym przy rafinerii a tu takie zaniedbanie...Żeby podczas objazdów pociągi osobowe musiały być zastępowane komunikacją zastępczą...To chyba ewenement w skali Europy!
pawel guraj 03.02.2021 23:55
Hm... żyłem w przekonaniu, że tam 2-3 pary dziennie w porywach jeżdżą...
UOP 09.02.2021 23:22
Zaniedbanie linii do największej rafinerii dotyczy nie tylko jej północnego odcinka, ale południowego - głównego ciągu - takoż. To są po prostu jakieś jajca żeby tak ważna linia pozostawała w standardzie obowiązującym w latach 50-tych XX w. Jednotor, kluczowe urządzenia srk (dyżurni, nastawniczowie biegają do zwrotek ręcznie przekładanych), na niektórych posterunkach brak radiołączności - to wszystko woła o pomstę do nieba! a jednocześnie PLK ładuje pierdyliony bimbalionów w totalnie bzdurne wymiany rozjazdów tam gdzie są one totalnie niepotrzebne i nowe rozjazdy z elektrycznymi napędami - kosztujące miliony zł - nigdy (sic!) nie zostaną użyte ani razu :((
Tagi
BR233-689-9StrzelceKujawskieSierakówekD29-33514018514019Bartexzima
Exif
Make: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D7500
Exposure time: 1/400 sec(s)
Aperture value: F/8
ISO speed: 250
Date created: 30.01.2021 12:50:58
Focal length: 70mm
Mapa

RSS Feed: BR233 689-9 (Komentarzy)