Mikołaj Paśko
Mikołaj Paśko
 
Goleniów
 
 
15.03.2020
127 komentarzy
0 zdjęć
Zdjęcia  Mapa
Komentarze

Mikołaj Paśko 22.10.2020 19:29
Super ;) +
Mikołaj Paśko 19.10.2020 22:28
Dzięki, ten podjazd robi mi tu robotę :) Tylko czekać aż jesień się jeszcze bardziej rozwinie
Mikołaj Paśko 19.10.2020 22:23
Ekstra! +
Mikołaj Paśko 17.10.2020 09:02
Super, wczesna, ponura i mokra jesień +
Mikołaj Paśko 09.10.2020 21:22
Ooo Góry Świętokrzyskie, fajne +
Mikołaj Paśko 09.10.2020 17:06
Dzięki ;) Również jestem fanem tego malowania, siódemka w tej szacie to imo jedna z najlepszych premier ostatnich dwóch lat
Mikołaj Paśko 06.10.2020 20:36
Mega +
Mikołaj Paśko 04.10.2020 14:19
Chętnie coś zobaczę. W tym kadrze krzewy też powinny się fajnie powybarwiać, rzeczywiście duży potencjał na jesień :)
Mikołaj Paśko 04.10.2020 13:35
Fajne miejsce, bardzo klimatyczne +
Mikołaj Paśko 02.10.2020 20:39
Tak jest, jechał przez Głogów, Wrocław
Mikołaj Paśko 02.10.2020 20:15
Świetne :) +
Mikołaj Paśko 30.09.2020 18:04
Genialne Łukaszu! +
Mikołaj Paśko 30.09.2020 12:04
Dzięki ;)
Mikołaj Paśko 28.09.2020 18:56
Świetnie to wygląda :) +
Mikołaj Paśko 25.09.2020 19:05
I jeszcze ten zielony dywan, ekstra! +
Mikołaj Paśko 24.09.2020 22:13
Super ;)
Mikołaj Paśko 22.09.2020 15:42
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź! ;)
Mikołaj Paśko 21.09.2020 19:27
Super! Już od roku planuję się tu wybrać, ale mi nie wychodzi. Gdzieś tu można wjechać autem i zaparkować? :)
Mikołaj Paśko 08.09.2020 21:47
Uwielbiam to Twoje 208, mogę oglądać codziennie ;) +
Mikołaj Paśko 08.09.2020 21:44
Dziękuję, cieszy mnie pozytywny odzew! :)
Mikołaj Paśko 06.09.2020 21:49
Fajne zjawisko pogodowe się złapało +
Mikołaj Paśko 26.08.2020 19:34
Super! + Btw, tagi oddziela się spacją, nie przecinkiem :D
Mikołaj Paśko 22.08.2020 12:58
Nie można oderwać wzroku od tego nieba, magia! +
Mikołaj Paśko 21.08.2020 17:56
Dzięki, fajnie czasem trzasnąć coś innego :)
Mikołaj Paśko 18.08.2020 18:13
Może jesienią tam wlezę, bo teraz nie miałem zbytnio czasu na przedzieranie się tam. Pamiętam że deklarowałem już sprawdzenie tej miejscówki, może jeszcze w tym roku się uda :D
Mikołaj Paśko 18.08.2020 14:40
W zeszłym roku to i we wrześniu nie było tu śladów jesieni, a w tym już od tygodnia co kawałek widzi się kolorowe drzewo.. Pewnie susza i upały mają w to spory wkład. Może w Bieszczadach ...
Mikołaj Paśko 07.08.2020 16:52
Mega
Mikołaj Paśko 31.07.2020 19:05
Bardzo fajne +
Mikołaj Paśko 30.07.2020 15:15
Wrzucam reupload, bo musiałem dopracować kilka szczegółów :)
Mikołaj Paśko 16.07.2020 22:04
Pięknie wykorzystany cynk, obróbka jak zawsze super ;D +
Mikołaj Paśko 16.07.2020 22:01
Mam nadzieję, że jeszcze wpadną do nas czekolady Kolpremu w tym roku. Fajnie, że info wykorzystane :D
Mikołaj Paśko 13.07.2020 20:38
Fajny klimat ;) +
Mikołaj Paśko 13.07.2020 13:57
Dzięki, cieszę się z dobrego przyjęcia foty ;) @Kospal: Dorzucam relację do opisu, chociaż z tego co mi wiadomo to jechało do SPA, a nie do SPB12
Mikołaj Paśko 09.07.2020 20:25
Nie mam, zrobiłem tylko w ten sposób. Dzięki :)
Mikołaj Paśko 09.07.2020 12:20
Podoba mi się coś takiego, urokliwy zachód :) +
Mikołaj Paśko 08.07.2020 20:19
Rzeczywiście, zwróciłem nawet uwagę że wszyscy jeździli tego dnia na pc2 po niewłaściwym. A jeszcze niedawno tu tego nie było. To fajnie wyszło, że akurat coś stąd wstawiłem :)
Mikołaj Paśko 06.07.2020 18:10
Mocny materiał Igor +
Mikołaj Paśko 05.07.2020 22:44
Cudo! +
Mikołaj Paśko 05.07.2020 09:59
Mały edit: przewoźnikiem jest najprawdopodobniej sam Orion, bez żadnych wypożyczeń
Mikołaj Paśko 01.07.2020 19:10
Świetne połączenie kolorystyczne +
Jesień się rozkręca
1   135   17  
Jesień się rozkręca
Mikołaj Paśko
W połowie października
2   206   21  
W połowie października
Mikołaj Paśko
E6ACT-002 do Świnoujścia
0   166   19  
E6ACT-002 do Świnoujścia
Mikołaj Paśko
Kolorowe siódemki
4   230   24  
Kolorowe siódemki
Mikołaj Paśko
Rekin w Rurce
1   227   17  
Rekin w Rurce
Mikołaj Paśko
Leśne EP07-376
2   270   26  
Leśne EP07-376
Mikołaj Paśko
66015 o złotej godzinie
1   226   15  
66015 o złotej godzinie
Mikołaj Paśko
Klasyk nad jeziorem
4   267   23  
Klasyk nad jeziorem
Mikołaj Paśko
Sezonowe wzmocnienie
0   189   18  
Sezonowe wzmocnienie
Mikołaj Paśko
Ostre, czerwcowe słońce
0   186   17  
Ostre, czerwcowe słońce
Mikołaj Paśko
Z wiaduktu na SDC
0   248   17  
Z wiaduktu na SDC
Mikołaj Paśko
Atribo w Nowogardzie
0   233   22  
Atribo w Nowogardzie
Mikołaj Paśko
Wrześniowy Colas
6   311   20  
Wrześniowy Colas
Mikołaj Paśko
Pożegnanie sezonu
0   366   25  
Pożegnanie sezonu
Mikołaj Paśko
Zdążyli przed zmierzchem
0   248   16  
Zdążyli przed zmierzchem
Mikołaj Paśko
W miejskiej dżungli
2   321   19  
W miejskiej dżungli
Mikołaj Paśko
Oko w tunelu
4   368   20  
Oko w tunelu
Mikołaj Paśko
Nadmorski dworzec
6   312   22  
Nadmorski dworzec
Mikołaj Paśko
SM42-2470 w portowej pracy
1   296   17  
SM42-2470 w portowej pracy
Mikołaj Paśko
Powrót z manewrów
1   279   14  
Powrót z manewrów
Mikołaj Paśko
Żarzące się niebo
1   295   16  
Żarzące się niebo
Mikołaj Paśko
SM42-2163 na rozładunku
0   266   16  
SM42-2163 na rozładunku
Mikołaj Paśko
Zachodniopomorskie krajobrazy
0   266   21  
Zachodniopomorskie krajobrazy
Mikołaj Paśko
Lipcowy Staszic
0   270   19  
Lipcowy Staszic
Mikołaj Paśko