191-952
191-952
22   2700   4  
Pszczoła 1.04.2012 | Słabomierz
Vectron w końcu rozpoczął testy w IC

Dodano: 01.04.2012 18:36

Inne w Kategorii 170 / 191 / EU46 / VECTRON
Komentarze
EP07drago 01.04.2012 18:47
Nawet ładnie sie prezentuje ta maszynka :)
daavith 01.04.2012 19:04
Przynajmniej nie przypomina szynobusa jak Taurus :D
Aaalisha 01.04.2012 19:31
Czy to jeszcze lokomotywa czy już ciężarówka? :D
Cosz to IC uparło się na Siemensa - jakby nie można było przetestować Skody 380.
Mateusz J. 01.04.2012 19:51
Fajnie by było, gdyby IC zaczęło dążyć do odnowienia parku taborowego po zarzuceniu modernizacji EU07, choć osobiście wolałbym żeby na celownik poszły polskie konstrukcje - których póki co nie ma :P
Stylistycznie wolę jednak Taurusa, Vectron - jakoś mi jego sylwetka nie leży.
MNK 01.04.2012 19:58
Tak, to Małopolska.
daavith 01.04.2012 20:29
A no Gamma i Gryffin zapowiadają się ciekawie. :)
EP07drago 01.04.2012 20:34
Gamma, Gryffin, Taurus, Dragon, za niedługo będzie i "W cieście banan" :) albo Serce i Rozum hahaha
Mateusz J. 01.04.2012 20:44
Podejrzewam że te zakłady dawno zdążą już zbudować nowe loki i je opchnąć na lewo i prawo, zanim IC zdecyduje się kupić coś nowego ;)
matei88 01.04.2012 21:48
Gdzieś w Rynku Kolejowym wyczytałem, że skoda też ma być testowana w IC, więc nie mówmy hop...;]
Pszczoła 01.04.2012 21:51
@rabotnik: Jest to maszyna uniwersalna, ten egzemplarz jeździł wcześniej w ITL, a drugi cały czas lata w DB i często w Warszawie na Okęciu albo na Żeraniu można go spotkać. Swoją drogą gdzieś słyszałem że Polmiedź i Lotos nie do końca są zadowolone ze swoich czteroosiowych lokomotyw, na niektórych trasach co sześć osi to nie cztery....
Mateusz J. 01.04.2012 22:07
Dokładnie, na polskie warunki 4 osie to za mało. Co po mocy na poziomie 6,4MW, skoro niemożliwym jest przenieść ją na tor ze względu na zbyt małą przyczepność? Cały czas się śmieję, że np. Traxxy, czy E189 mają siłę pociągową mniejszą od archaicznej ET21 (300 vs. 320kN) i niewiele większą od 3 razy słabszej EU07 (280kN) - nie dziwię się że przewoźnicy wożący brutta po 2500-3000t są niezadowoleni z osiągów lokomotyw. No bo jak to ma w ogóle jechać, zwłaszcza pod górę?
Krzakozaur 01.04.2012 22:09
Maszynka niezla, zobaczymy co bedzie po testach,pamietam jak kiedys w Lotosie byly Maximy,bardzo pasowaly do tego przewoznika,ten lok tez pasuje do IC. A co do polskich konstruktorow to czyzby nastepna bedzie EP10?,Pozdrowki
obserwator 02.04.2012 12:56
Ładnie skadrowane ; [5]
Pszczoła 02.04.2012 22:13
Ładniejsza wersja zdjęcia: http://www.garnek.pl/leg41/20225037/e191-952 Pozdrowienia i podziękowania dla Andrzeja za wspólny wypad :)
matei88 04.04.2012 23:25
Tutaj link do artykułu, gdzie jest napisane, że skoda też będzie na testach: http://www.rynek-kolejowy.pl/31934/ PKP_Intercity_Testy_Vectrona_ruszyly_Skoda_pojedzi
e_niebawem.htm
młodypkp 06.04.2012 12:53
Super zdjęcie super maszyny ;]
5
Kolins 06.04.2012 13:24
Niestety, mnie się taki sposób sfotografowania tej maszyny nie spodobał. Zbyt ciasno, mam wrażenie, że przy tym oświetleniu dałoby się szerzej, z jakimś otoczeniem, w mocnym punkcie. Ale sama maszyna znakomicie się prezentuje.
Skupa 06.04.2012 13:29
Mi bardziej ten lok pasuje do "towarów" ;-) co do kadru to tak jak wyżej, np ten kadr jest o wiele lepszy http://www.garnek.pl/leg41/20225037/e191-952 ;-)
Tagi
Siemens191-952PKPIC

RSS Feed: 191-952 (Komentarzy)